021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

پر استفاده ترین قفسه برای سوپرمارکت ها کدام است؟

advanced divider
پراستفاده ترین قفسه برای هایپرمارکت و سوپرمارکت
فهرست مطالب

فرقی نمی‌کند که یک هایپرمارکت بزرگ داشته باشید یا یک سوپرمارکت محلی کوچک، شما باید مجموعه‌ای بسیار متنوع از کالاهای ضروری و مصرفی را در مغازه خود نگهداری کنید. چیدمان تنوع بسیار زیاد محصولات به علاوه رعایت مسائل مربوط به روانشناسی خرید و کنترل ترافیک خریداران در ساعات شلوغی مسائلیست که هنگام چیدمان و خرید قفسه برای سوپرمارکت ها و فروشگاه ها باید مدنظر قراردهید.

در ادامه به معرفی پراستفاده ترین قفسه برای هایپرمارکت ها و سوپری ها خواهیم پرداخت و ویژگی ها و مزایا – معایب هرکدام را برای شما به صورت کامل شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا از زیر و بم این قفسه فروشگاهی شمارا آگاه کنیم:

پر مصرف ترین قفسه برای سوپرمارکت ها

کاربرد قفسه برای سوپرمارکت ها

در یک سوپرمارکت، قفسه‌ها نقش بسیار مهمی در نمایش و فروش محصولات دارند. طراحی، مدیریت، و بهینه‌سازی قفسه‌ها برای جذب مشتریان و افزایش فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه، به بررسی اهمیت قفسه سوپرمارکت و راهکارهای بهینه‌سازی آن می‌پردازیم.

جلب توجه مشتریان

قفسه بندی سوپر مارکت با طراحی مناسب و نمایشی جذاب، توانایی جلب توجه مشتریان را دارد. طراحی زیبا، استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی صحیح و قرار دادن محصولات در موقعیتی که به چشم مشتریان بیشتر بخورند، باعث می‌شود تا مشتریان به سمت آن قفسه جذب شده و محصولات را بیشتر مشاهده کنند.

افزایش فروش

یک قفسه سوپرمارکت منظم و بهینه شده توانایی افزایش فروش محصولات را هم دارد. زمانی که محصولات به صورت منظم و مرتب روی قفسه قرار گیرند، مشتریان به راحتی می‌توانند محصول مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند. همچنین، قرار دادن محصولات پرفروش و محبوب در قفسه‌هایی که بیشتر در دید مشتریان قرار دارند، تأثیر مثبتی در افزایش فروش سوپرمارکت خواهد داشت.

تجربه خرید بهتر

قفسه سوپر مارکت بهینه‌سازی شده می‌تواند تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشد و با قرار دادن مرتب و در دسترس محصولات در قفسه‌ها، مشتریان به راحتی می‌توانند بین محصولات مختلف انتخاب کنند و نیازهای خود را برآورده کنند. همچنین، مکانیزم‌هایی مانند استفاده از برچسب‌ها و نشانگرها بر روی قفسه سوپرمارکت، به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

تأثیر بر تصمیم خرید

طراحی قفسه‌ها و قرار دادن محصولات به شکل استراتژیک، تأثیر زیادی بر تصمیم خرید مشتریان دارد. جایگذاری محصولات پرفروش در ابتدای قفسه سوپر مارکت، قرار دادن محصولات مرتبط در کنار یکدیگر و گذاشتن لیبل‌های تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بر روی قفسه های سوپر مارکت، می‌تواند تصمیم خرید مشتریان را به سمت خرید از شما تغییر دهد.

پرطرفدارترین مدل های قفسه سوپرمارکتی

اگر در ابتدای مسیر راه‌اندازی یک هایپرمارکت و یا سوپرمارکت هستید، این مطلب می تواند به شما در انتخاب و خرید کاربردی ترین و ضروری ترین قفسه هایی نیاز خواهید داشت، کمک کند. پس با ما همراه باشید:

قفسه سوپرمارکتی دوطرفه

قفسه فروشگاهی ۲طرفه

قفسه سوپرمارکتی ۲طرفه در صدر لیست پراستفاده ترین قفسه در سوپرمارکت ها و هایپر ها قراردارد. این قفسه ها به دلیل اینکه گنجایش بسیار زیادی دارند و از طرفی به عنوان تقسیم کننده فضا نیز عمل می کنند، عضو بی چون چرای هر سوپرمارکتی هستند. بنابراین اگر قصد تجهیز مارکت خود را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما مطابق فضا و شرایط شما،‌ بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما ارائه دهند.

قفسه سوپری دیواری

یکی دیگر از پراستفاده ترین قفسه برای هایپرمارکت ها و سوپری ها، قفسه سوپری دیواری است. این مدل قفسه ها که در تمام سوپرمارکت ها و مغازه ها به صورت ایستاده یا پیچ شده به دیوار یافت میشن.

بنابراین دومین قفسه ای که خرید آن را باید در اولویت خود قرار دهید،‌ قفسه های سوپری دیواری هستند. اگر قصد خرید یا کسب اطلاعات بیشتری در خصوص این قفسه هارا دارید، پیشنهاد میکنیم سری به قفسه سوپرمارکتی های پرشین راک بزنید تا در تنوع مختلف بتوانید آزادانه قفسه های خود را مستقیما از تولیدکننده خریداری کنید.

قفسه سوپرمارکت زرد

استند های فروشگاهی

استندهای فروشگاهی سومین دسته از ققسه های فروشگاهی کاربردی هستند که کاربردهای متفاوتی می‌توانند داشته باشند. از آویز کالاهای مختلف گرفته تا استند شال و روسری و استند چیپس و پفک و …

بنابراین بسته به سایز مغازه و گستره‌ی فعالیت خودتون باید استند های مرتبط و موردنیازتون رو خریداری کنید تا چیدمان کالاها را بتوانید به شکلی اصولی تر انجام بدید.

خرید قفسه برای سوپرمارکت و هایپرمارکت

اگر قصد خرید ویترین یا قفسه برای سوپرمارکت یا هایپر خود را دارید، لازم است پیش از خرید یکسری اطلاعات در رابطه با مشخصات و جزئیات این قفسه ها داشته باشید تا بتوانید قفسه های با کیفیت را از مدل های ارزان بازاری تشخیص دهید. به همین منظور ما در وبلاگ پرشین راک دو مقاله کاربردی با عناوین « راهنمای انتخاب بهترین قفسه فلزی » و « تفاوت قفسه های فروشگاهی ارزان و باکیفیت » برای شما آماده کرده ایم که می توانند کمک بسیاری در فرایند خرید شما داشته باشند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شمارا با پرطرفدارترین مدل های قفسه برای هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها آشنا کنیم. اما توجه داشته باشید که درنهایت اینکه چه قفسه ای برای مغازه شما مناسب است در نهایت به ابعاد،کاربری و اجناس مغازه شما بستگی دارد. برای همین پیشنهاد میکنیم پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا بتوانید مقرون به صرفه ترین و درعین حال کاربردی ترین خرید را داشته باشید. برای دریافت مشاوره کافیست همین حالا از طریق شماره تلفن های کارخانه یا با شماره 09123075224 با ما ارتباط برقرار نمایید.

از شما متشکریم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می‌شویم نظرتان را در مورد قفسه‌های سوپرمارکتی با ما به اشتراگ بگذارید.

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
26 پاسخ
  1. سلام قصد راه اندازی سوپرمارکت دارم، برای دریافت قیمت و خرید قفسه سوپرمارکت راهنمایی کنید ممنون

  2. سلام رضایی هستم قفسه سوپرمارکت برام ساختید خیلی عالی بود راضی بودم ممنون از خوش قولی و برخورد خوبتون

  3. سلام مطلبتون خوندم بسیار عالی بود لطفا درمورد طراحی قفسه سوپرمارکت هم مطلب بنویسید. ممنون

    1. سلام خانم احمدی سپاس از دیدگاه مثبتتون ،خوشحالیم‌که مطالبمون مورد نظر شما بوده
      در مورد طراحی قفسه سوپرمارکت هم حتما مقالات کاملی منتشر میکنیم .

    1. سلام اقای امیری برای طراحی دقیق قفسه سوپرمارکت شما میتوانید نقشه سوپرمارکت خودتونو برای ما بفرستید و رایگان براتون طراحی انجام بدیم.

  4. سلام علیپور هستم از فروشگاه پایپوکالا ، مجموعه پرشین راک طراحی و تولید قفسه های دوتا شعبه حضوری مارو انجام دادن و بسیار دقیق و عالی بود ممنونم .

    1. سلام جناب علیپور وقت بخیر ممنون از اینکه مجموعه مارو برای طراحی قفسه فروشگاهتون انتخاب کردید .انشالله بازهم باهم همکاری کنیم.

  5. سلام لطفا قیمت
    صفحه سفید 90 در 30
    لچکی قرمز
    پایه دومتری قرمز
    برای مغازه میخام 50 تا کفی

    1. سلام شماره تماس بزارید یا فرم درخواست پر کنید تا کارشناسان ما باهاتون تماس بگیرند

  6. سلام برای من برای دوتا انبار مواد غذایی ازتون خرید کردم .هم قیمتتون پایینتر از بقیه بود هم برخورد خوبی داشتید انشاالله بیشتر همکاری کنیم باهم ممنون

    1. سلام عرض ادب جناب فتحی باعث افتخاره همکاری باهاتون .خوشحالیم راضی بودید از خدمات ما

    1. سلام وقت بخیر برای اطلاه دقیق از قیمت قفسه فلزی سوپرمارکت با کارشناسان فروش تماس بگیرید

  7. سلام خداقوت .درمورد انواع قفسه سوپرمارکت بسیار کامل توضیح دادید ممنونم از سایت خوبتون .فقط اگر میشه قیمت قفسه سوپرمارکت در اندازه ها و انواع مختلف قرار بدید تا راحت بتونیم انتخاب کنیم .

    1. سلام ممنون از توجهتون .به زودی فروشگاه آنلاین انواع قفسه سوپرمارکت در سایت راه اندازی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *