021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

تفاوت قفسه های فروشگاهی ارزان و باکیفیت چیست؟

advanced divider
فهرست مطالب

بسیاری از صاحبین کسب و کار و فروشگاه ها هنگام خرید قفسه فروشگاهی و سایز تجهیزات فروشگاهی، اولین پارامتری که مورد بررسی قرار میدهند، قیمت آنهاست. اما سوالی که واقعا باید مطرح کرد این است که تفاوت قفسه های فروشگاهی ارزان و باکیفیت چیست؟ قیمت چقدر در کیفیت قفسه ها تاثیرگذار است؟ و به چه عواملی باید توجه کنیم تا بهترین خرید قفسه و تجهیزات فروشگاهی را داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا به تمام این پرسش ها پاسخ دهیم.

چیدمان در قفسه‌های فروشگاهی

چیدمان باید به گونه‌ای صورت گیرد که از نظر بصری کاملا مخاطب خود را جذب کند. قرار دادن موثر محصول در فروشگاه 2 مورد را برای شما به همراه دارد:

  1. باعث افزایش شناخت برند
  2. به حداکثر رساندن فروش

می‌توان گفت به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه های زنجیره‌ ای بزرگ دنیا، زمان و هزینه زیادی صرف چیدمان و قفسه بندی فروشگاه های خود می کنند. بنابراین هر هزینه‌ای که برای چیدمان و قفسه های فروشگاه خود می‌کنید بی‌شک به صورت غیرمستقیم در فروش و موفقیت شما اثرگذار خواهد بود.

5 عامل فنی موثر بر قیمت قفسه های فلزی فروشگاهی

عوامل زیادی بر قیمت قفسه فروشگاهی تاثیرگذار است که 5 مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. نوع متربال کفی
  2. کیفیت ساخت
  3. ضخامت ورق مورد استفاده
  4. ابعاد مورد نیاز
  5. نصب اکسسوری های مختلف (امکاناتی چون یراق آلات مورد نیاز و یا نورپردازی قفسه)

بنابراین ممکن است شما در مقایسه قیمتی برندهای مختلف در نگاه اول، اختلاف قیمت نسبتا زیادی را مشاهده کنید، اما باید بررسی کرد که علت تفاوت قیمتی چیست.

  • ضخامت ورق های بکار رفته:

قفسه های فروشگاهی ارزان در معمولا ضخامت ورق کمتری دارند که همین موضوع به تنهایی باعث کاهش وزن نهایی محصول، کاهش قیمت و بالطبع کاهش عمر قفسه ها می شود.

  • یراق آلات استفاده شده:

یراق آلات و اتصالات بی‌شک قسمت بسیار مهمی از هر قفسه و تجهیزاتیست که برای فروشگاه و مغازه خود استفاده می کنید. این قطعات شاید به ظاهر کوچک باشند و به چشم نیایند، اما نقشی که در دراز مدت در دوام و کاربری قفسه های شما ایفا می کنند، غیرقابل انکار است.

  • کیفیت برش و رنگ:

برش های صفحات فلزی در کارخانه پرشین راک تماما توسط دستگاه های تمام اتومات و با برش CNC انجام میشود که این امر باعث افزایش دقت و تمیزی کار می شود.

رنگ آمیزی محصولات نیز با استفاده از رنگ پودری کوره‌ای الکترواستاتیک و به صورت تمام اتوماتیک توسط ربات های مخصوص انجام میشود که باعث یک رنگ یکدست و بدون زدگی، شره رنگ و … می شود. از طرفی رنگ های کوره ای دوام بالایی نیز در طول زمان خواهند داشت.

>>>>>>>> مشاهده محصولات مرتبط : استند فروشگاهی 

قفسه های فروشگاهی ارزان

مزایای استفاده از قفسه های فروشگاهی با کیفیت

جدای از اینکه چه پارامترهای فنی و سخت افزاری‌ای بر قیمت قفسه های سوپرمارکتی تاثیرگذارند. لازم است بدانیم که خروجی و تاثیر این ویژگی ها چیست و چه اثراتی در دراز مدت خواهند داشت؟

استحکام و پایداری:

قفسه‌های فلزی باکیفیت به دلیل استحکام و پایداری بالا، قابلیت نگهداری و نمایش محصولات به بهترین شکل را دارند. این ویژگی می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان و ایجاد اعتماد بیشتر به محصولات شما شود و از طرفی سالیان سال بدون مشکل در فروشگاه شما خودنمایی کند.

ظاهر زیبا و حرفه‌ای:

انواع قفسه فلزی به دلیل طراحی مدرن و شیک، می‌توانند ظاهری حرفه‌ای و متناسب با نوع کسب‌وکار شما ایجاد کنند. زیبایی قفسه‌ها می‌تواند مشتریان را جذب کند و آن‌ها را به خرید ترغیب کند. البته نحوه رشد کسب و کار‌ها شامل موارد مهم و زیادی می‌شود که با تکنیک‌های گسترش و رونق کسب و کار می‌توانید به بهبود عملکرد بیفزایید.

امکان شخصی سازی و کاستومایز:

وقتی مستقیم با یک تولیدکننده در ارتباط باشید، این امکان برای شما فراهم می شود که بسته به نیاز خودتان قفسه های مختص خود را داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است شما فروشگاه یا انباری داشته باشید که کالاهای با چگالی بسیار کم مانند عروسک نگهداری می‌کند و شما می توانید به کارخانه سفارش قفسه های فروشگاهی با ضخامت کمتر بدهید که در قیمت تمام شده نیز صرفه جویی کنید.

قفسه‌های فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع و موقعیت را دارند و این امکان را به شما می‌دهند که محصولات را به بهترین شکل نمایش داده و نمایشگاهی آراسته را برای مشتریان ارائه کنید. می‌توانید محصولات را به صورتی جذاب و مرتب در قفسه‌های فلزی نمایش دهید. همچنین با طراحی جذاب ویترین مغازه، از این راه مشتری‌ها را جذب کنید.

قابلیت ترمیم و تعمیر:

در صورت خرابی یا نیاز به تعمیرات، قفسه هایی که اصولی طراحی و ساخته شده باشند، به راحتی قابل تعمیر و ترمیم هستند. این ویژگی می‌تواند هزینه‌های نگهداری را کاهش داده و استفاده بیشتری از قفسه‌ها به مدت طولانی‌تر را ممکن سازد.

به همین دلایل است که همواره توصیه می کنیم قفسه های برند و باکیفیت تهیه کنید تا با یکبار هزینه، تا مدت ها از ثمرات آن بهره‌برداری کنید.

قفسه های فروشگاهی با کیفیت

معایب قفسه های فروشگاهی ارزان

هنگامی که یک قفسه فروشگاهی ارزان قیمت خریداری می کنید، شاید در مرحله اول صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه های شما داشته باشد اما معایبی دارد که به هیچ وجه به اختلاف هزینه‌اش نمیارزد:

  • ظاهر بی کیفیت و سطح پایین
  • دوام پایین
  • تعمیر پذیر نبودن
  • رنگ بی کیفیت
  • نداشتن قابلیت شخصی سازی

نتیجه‌گیری

عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفسه فلزی فروشگاهی بستگی به جنس، ابعاد، ستون‌ها، ضخامت و لوازم و یراق‌آلات به کار رفته در قفسه دارد. بنابراین دستیابی به کیفیت و دوام هزینه‌ای دارد که باید آن را پرداخت. اما بهترین روش برای خرید قفسه باکیفیت با قیمت مناسب، فقط و فقط خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده است. اینگونه شما فقط بهای کالا را با سود حداقلی تولید‌کننده پرداخت می کنید و دیگر از هزینه های واسطه ها و فروشندگان ثالث نجات پیدا می کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می‌شویم نظرتان را در مورد عوامل موثر بر قیمت قفسه فروشگاهی و عوامل دیگری که می‌شناسید با ما به اشتراک بگذارید.

پرشین راک با سال‌ها تجربه آماده خدمت رسانی به شماست. جهت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق لینک با ما تماس حاصل فرمایید: تماس با ما

 

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
9 پاسخ
    1. سلام وقت بخیر .با شماره تماس 09123075224 تماس بگیرید تا همکاران در بخش فروش راهنماییتان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *