091223075224

قفسه بندی سردخانه

advanced divider
قفسه سردخانه ای
فهرست مطالب

در این مطلب از وبلاگ گروه صنایع تولیدی پرشین راک تلاش کردیم تا تمام مطالب لازم در مورد قفسه سردخانه را برای شما گردآوری کنیم. با ما همراه باشید تا با جزئیات و نحوه قفسه بندی سردخانه های صنعتی آشنا شوید:

قفسه بندی سردخانه را خوب بشناسیم

در مرحله اول باید به خوبی با جزئیات و زیر و بم قفسه های سردخانه آشنا شویم، بدانیم این قفسه ها چیستند، چه کاربردی دارند و برای پاسخ به کدام نیاز ها و دغدغه ها طراحی شده اند.

قفسه سردخانه ای چیست؟

قفسه های سردخانه ای یا refrigeration shelves یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای سردخانه های مواد غذایی و محصولات کشاورزی هستند. معمولا این قفسه ها از ورقه های گالوانیزه تولید می شوند که همین موضوع باعث می‌شود در برابر رطوبت و سرما مقاوم بوده و طول عمر مناسبی داشته باشند.

کاربرد قفسه های سردخانه ای

عمده‌ی صنایع و کسب و کارهایی که با محصولات غذایی یا کشاورزی سر و کار دارند، برای نگهداری و ذخیره محصولات نیاز به سردخانه خواهند داشت و سردخانه نیز مانند هر انباری نیاز به ساماندهی و مدیریت موجودی خواهد داشت که این امر به کمک قفسه های فلزی بسیار راحتتر انجام میشود.

قفسه بندی سردخانه ای

مزایای استفاده از قفسه انبار سردخانه

برای بیان اینکه مزایای قفسه بندی سردخانه چیست به صورت خلاصه می توان گفت این نوع از قفسه بندی ها قیمت بسیار مناسب و ارزان تری نسبت به انواع دیگر قفسه ها دارند. همچنین جنس این قفسه ها از گالوانیزه بوده که نسبت به سایر انواع سازه‌های فلزی مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد که آن را به عنصری ایده‌آل برای ذخیره‌سازی سرد تبدیل می‌کند زیرا می تواند مقاومت خوبی در برابر سرما و رطوبت داشته باشد.

از دیگر مزیت های بزرگ قفسه انبار سردخانه ای، استفاده بهینه از فضاست که باعث می شود شما مساحت سردخانه کمتری نیاز داشته باشید پس بنابراین در هزینه های شما صرفه جویی زیادی خواهد شد. 

انواع قفسه برای سردخانه

  • قفسه سردخانه ای نیمه سنگین
  • قفسه سردخانه استیل
  • قفسه سردخانه سنگین پانل پله

نیازهای اصلی در قفسه بندی انبار سردخانه ها

با تمرکز خاص بر روی سیستم های ذخیره سازی، هنگام انتخاب مناسب ترین نوع سیستم قفسه بندی پالت برای یک سردخانه، نکات زیر باید در نظر گرفته شود:

  • بهینه سازی فضای مورد استفاده برای خنک سازی خوب
  • متریال قفسه پالت مقاوم در برابر شرایط نامطلوب
  • به حداکثر رساندن ظرفیت ذخیره سازی فروشگاه
  • کاهش زمان بارگیری و تخلیه
  • یکنواختی دما
  • تسهیل دسترسی به بارهای واحد

سیستم های قفسه پالت قابل تنظیم برای ذخیره سازی سرد

ذخیره سازی با قفسه پالت قابل تنظیم برای بارگیری پالت، یک سیستم ذخیره سازی است که برای ذخیره پالت ها در انبار با استفاده از لیفتراک طراحی شده است.

دسترسی به پالت ها از طریق راهروهایی انجام می شود که ابعاد آنها با توجه به نیازهای ذخیره سازی فضای موجود متفاوت است.

در مورد سردخانه ها، اگرچه یک سیستم فشرده نیست اما سیستم قفسه پالت قابل تنظیم بسیار متنوع است و می تواند از نظر ارتفاع، عرض و طول تطبیق داده شود و راه حل های مدولار و سازگار برای بهینه سازی فضا و صرفه جویی در هزینه های ذخیره سازی ایجاد کند.

پایه های گالوانیزه این سیستم قفسه بندی پالت ایده آل برای مقاومت در برابر شرایط محیطی نامطلوب در داخل سردخانه یا اتاق انجماد است

مزایای سیستم قفسه بندی پالت قابل تنظیم برای سردخانه ها

  • دسترسی مستقیم و فوری
  • کاهش زمان بارگیری و خروج کالا
  • سازگاری و تطبیق پذیری
  • قابل ترکیب با سایر سیستم های قفسه بندی پالت برای سردخانه ها
  • قفسه سیار در سردخانه ها

سیستم قفسه سیار برای پالت های سازگار با اتاق های سرد برای فشرده سازی قفسه ها و افزایش قابل توجه ظرفیت ذخیره سازی طراحی شده است

خرید قفسه بندی سردخانه ای

حال که با انواع و ویژگی های قفسه‌های سردخانه ای به خوبی آشنا شدید، زمان آن است که به دنبال خرید قفسه سردخانه ای برای کسب و کار خودتان باشید. اما پیش از خرید باید بدانید که چگونه می توان قفسه های با کیفیت را از مدل های متفرقه تشخیص داد؟ چه مدل قفسه هایی مناسب سردخانه شماست؟ و چگونه می توان قفسه های سردخانه ای را با قیمت مناسب تهیه کرد؟

خرید قفسه برای سردخانه با قیمت مناسب

حتما شما هم مشاهده کرده اید که قفسه های مختلفی در بازار یافت می شوند که رنج قیمتی متنوع و و گسترده ای دارند. اما آیا کیفیت تمام این قفسه ها یکسان است؟ همانطور که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، قیمت یک قفسه به پارامترهای مختلفی از جمله کیفیت و ضخامت متریال به کار رفته در آن دارد. برای همین اگر قیمت برای شما مهم است بهترین راه، خرید مستقیم از تولید کننده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و قیمت محصولات کافیست همین حالا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

چه مدل قفسه هایی مناسب سردخانه شماست؟

برای اینکه بتوان به این سوال پاسخ درست و دقیقی داد،‌ باید این موضوع را با دقت بررسی کرد که حجم و وزن کالایی که قصد ذخیره آن را دارید چقدر است؟ به طور تقریبی قفسه های سردخانه ای بسته به مدل طراحی استراکچر آن ها، وزنی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم را در هر طبقه تحمل می کنند که عددی کاملا منطقی و پاسخگوی تمامی نیازها خواهد بود. البته در مواردی استثنا اگر مشتری نیاز به تحمل وزن بیشتری داشته باشد، می تواند از قفسه های راک صنعتی برای تجهیز سردخانه خود استفاده کند.

سفارش طراحی و تولید قفسه بندی سردخانه ای

تیم پرشین راک برای یافتن راه حل های ذخیره سازی برای کارخانه ها، انبارها،  اماده مشاوره میباشد.

تیم ما از طراحی تا نصب قفسه صنعتی انبار و دیگر درخواست های شما اماده به فعالیت است.

هنگامی که با ما کار می کنید، به تیمی که به طور کامل در اتوکد آموزش دیده اند و مهندسان متخصص و با تجربه در بخش تولیداند دسترسی دارید.

با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و درخواستتان را با تیم ما در میان بگذارید

مشاوره

تماس با دفتر پرشین راک

02136201764

02136201946

02136237176

02136239250

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
قفسه راک سنگین
قفسه فروشگاهی
قفسه انباری
قفسه سوپرمارکتی
قفسه انباری
استند فروشگاهی
محصولات پر فروش
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *