021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

نصب قفسه دیواری فروشگاهی چگونه است؟

advanced divider
فهرست مطالب

استفاده از فضای فروشگاه و مغازه به صورت بهینه از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌توان با استفاده از قفسه‌ فروشگاهی مناسب این فضا را به خوبی مدیریت نمود و فضاهای اتلافی را به حداقل رساند. یکی از این قفسه‌ها، قفسه‌ فروشگاهی دیواری است. ما در این مقاله به آموزش نصب قفسه دیواری پرداخته‌ایم، تا اخر با ما همراه باشید.

آموزش نصب قفسه دیواری فروشگاهی

نصب قفسه دیواری فروشگاهی کار آسانی است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. لذا می‌توانید خودتان تنها با چند ابزار ساده نصب قفسه دیواری را انجام دهید.

مراحل نصب قفسه دیواری چیست؟

  • آماده سازی لوازم و ابزار‌های مورد نیاز
    برای نصب قفسه دیواری نیاز به دریل برای سوراخ کردن، پیچ و رولپلاک، زاویه یا لچکی و پایه دیواری است.
  • نصب اولین پایه دیواری
    برای نصب پایه دیواری باید پایه را به صورت عمودی از نقطه‌ای که قفسه‌بندی آغاز می‌شود بر روی دیوار قرار داده و محل‌های پیچ را روی دیوار علامت ‌گذاری کنید. سپس پایه را برداشته و محل‌های علامت‌دار را با دریل سوراخ کرده و  رولپلاک‌ها را در سوراخ‌ها قرار دهید.
    حال دوباره پایه را بر روی دیوار گذاشته و در سوراخ‌ها پیچ کنید تا پایه، محکم روی دیوار قرار بایستند. لازم به ذکر است در هنگام قرار دادن پایه بر روی دیوار و اعمال علامت گذاری و سوراخ کردن و سپس نصب، لازم است که پایه به صورت عمود و صاف بر روی دیوار قرار بگیرد لذا در هنگام نصب پایه دیواری از تراز کمک بگیرید تا از عمود بودن پایه اطمینان حاصل نمایید.

آموزش نصب قفسه فروشگاهی

  • نصب پایه‌های بعدی
    نصب پایه‌های بعدی نیازمند کمی دقت است. برای نصب پایه بعدی باید طبق الگویی پیش برویم. ابتدا لچکی‌ها (زاویه‌ها) را در بالا و پایین پایه اول قرار دهید. سپس پایه دوم را برداشته و دو لچکی متناظر با محل قرار گیری لچکی‌های پایه اول، بر روی آن نصب کنید.
    پایه دوم را با فاصله مورد نیاز از پایه اول بر روی دیوار گذاشته و یک طبقه بر روی لچکی‌ پایین و طبقه دیگری بر روی لچکی بالا قرار دهید و با استفاده از تراز از صحت افقی بودن آن اطمینان حاصل کنید.
    بعد از انجام این مراحل مثل پایه اول، محل‌های پیچ پایه دوم را بر روی دیوار نشان گذاری کنید و  پایه را برداشته و سوراخ کنید و روپلاک ها در آن قرار دهید. در آخر پایه دوم را نصب نموده. پس از نصب پایه‌ها می‌توانید لچکی‌ها را به هر صورت که نیاز دارید قرار داده و طبقه‌ها را بر روی آن‌ها سوار کنید.

نتیجه گیری:

قفسه فروشگاهی دیواری یکی از انواع قفسه مغازه در استفاده بهنیه از فضای فروشگاه و مغازه کمک زیادی می‌کند و می‌تواند اجناس زیادی را ار ارتفاع‌های بالا جا داد. نصب قفسه دیواری آسان است و نیاز به مهارت خیلی پیچیده‌ای ندارد لذا شما می‌توانید به راحتی یاد بگیرید و آن را انجام دهید.

پرشین راک تولید کننده انواع قفسه فروشگاهی و سوپرمارکتی است و سعی بر آن دارد که با تولید بهترین قفسه و لوازم فروشگاهی، رضایت را از نگاه شما ببیند.

باعث افتخار ما است که نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را در رابطه با این مطلب بدانیم.

برای بهره گیری از راهنمایی و یا مشورت با متخصصان پرشین راک می‌توانید از طریق شماره 09123075224 با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

در صورتی که علاقه مند به دانستن نحوه چیدمان قفسه های سوپر مارکت هستید، مطلب زیر می‌تواند به شما کمک کند:


نحوه چیدمان سوپرمارکت

سوالات متداول:

نصب قفسه دیواری فروشگاهی چگونه است؟

  • آماده سازی لوازم و ابزار‌های مورد نیاز
  • نصب اولین پایه دیواری
  • نصب پایه‌های بعدی
  • و …
اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *