021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

قفسه فلزی راک دو عمقی

advanced divider
فهرست مطالب

قفسه پالت راک دو عمقی یا قفسه راک با عمق دوبل یکی از انواع قفسه بندی صنعتی انبار و یکی از بهترین روش ها برای ذخيره سازي بهینه محصولات، بدون فضای اتلافی است. مناسب‌ترین مکان برای این مدل از قفسه‌ها مراکز پخش، سردخانه‌ها، قطعات نیمه ساخته، انبارمواد اولیه و قطعات یدکی می‌باشد. اگر می‌خواهید در مورد قفسه فلزی راک دو عمقی بیشتر بدانید تا اخر با ما همراه باشید.

قفسه بندی فلزی دو عمقی چیست؟

در این قفسه‌بندی از قفسه راک نیمه سنگین و قفسه راک سنگین استفاده می‌شود که سیستم قفسه فلزی راک دو عمقی به این صورت است که پالت راک‌های صنعتی در دو سیستم قفسه بندی استاندارد، پشت به پشت هم قرار داده می شوند. در این صورت عمق قرارگیری کالاها دو برابر شده و از فضای انبار استفاده بیشتری می‌شود.

قفسه بندی راک دوبل برای بارگیری و استخراج پالت‌ها به یک لیفتراک عمیق نیاز دارد. این لیفتراک ویژه با راندن داخل قفسه به قفسه های راک دوبل دسترسی پیدا می‌کند تا به موقعیت پالت عقب برسد.

قفسه بندی راک دو عمقی با افزایش چگالی ذخیره‌سازی پالت، کارایی ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد. قرار دادن ردیف دوم قفسه پالت انتخابی بلافاصله در پشت ردیف اول، قفسه فلزی دو عمقی را ایجاد می‌کند که باعث از بین رفتن راهرو بین دو قفسه می‌شود در نتیجه فضای بیشتری ذخیره سازی می‌شود.

قفسه پالت راک دو عمقی

مزایای قفسه پالت راک دو عمقی

استفاده از قفسه راک با عمق دوبل مزایای زیادی دارد که 5 مورد از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • افزایش تراکم ذخیره سازی
  • عدم نیاز به دسترسی 100٪ فوری به تمام پالت‌ها
  • دسترسی آسان به محصولات با قفسه فلزی دو عمقی
  • دسته‌بندی بهتر و دقیق‌تر
  • مشاهده و اندازه‌گیری راحت‌تر موجودی انبار
  • بهینه سازی فضای انبار با قفسه فلزی پالت راک دو عمقی
  • مناسب برای ذخیره سازی اقلام و اجناس سنگین

>>>>>>> پیشنهاد محصول : قفسه های راک صنعتی

قفسه فلزی راک دو عمقی

قفسه بندی پالت عمیق دوبل چیست؟

قفسه‌بندی پالت‌های عمیق دوگانه نوعی سیستم ذخیره‌سازی خاص است که در عمق دو قفسه نصب می‌شود و در راهروهای متوسط با کامیون‌هایی که می‌توانند به عمق پالت‌های دوگانه دسترسی داشته باشند، کار می‌کنند.

قفسه فلزی راک دو عمقی چگونه کار می کند؟

قفسه‌بندی پالت‌های عمیق دوبل با ارائه دسترسی بیرونی کار می‌کند که موجب آن 50٪ کالاها در پشت پالت‌ها قرار می‌گیرند که از فضاهای ذخیره‌سازی به طور کامل استفاده شود. کامیون‌های با عمق دو برابر پالت می‌توانند به روشی ایمن و کارآمد به انبار یا مواد برسند. سیستم‌های دیگری نیز وجود دارند که ذخیره‌سازی حداکثری را به ارمغان می‌آورند مانند سیستم قفسه بندی راهرو باریک که با کاهش عرض راهرو، فضای بیشتری را به وجود می‌آورد.

مزایای اصلی قفسه فلزی دو عمقی چیست؟

مزایای اصلی قفسه بندی پالت راک دو عمقی این است که به عنوان یک جایگزین فضای کارآمد برای طرح‌های قفسه بندی پالت استاندارد عمل می‌کند. این به این دلیل است که تعداد راهروهای دسترسی مورد نیاز را کاهش می‌دهد و در عین حال امکان تراکم ذخیره سازی بیشتر را فراهم می کند. حفظ موجودی به روز انبار مهم است تا اطمینان حاصل شود که کارگران می‌توانند به طور کامل از سیستم قفسه بندی پالت عمیق دوگانه بهره‌مند شوند. از همچنین این سیستم قفسه‌بندی به بهبود مدیریت موجودی انبار نیز کمک می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله قفسه فلزی راک دو عمقی، مزایا، نحوه کارکرد آن و …  به طور کامل و جامع بررسی شد. امیدواریم که مطالب بیان شده مفید بوده باشند و بتوانند به شما کمک کنند. قفسه بندی پالت راک دو عمقی اغلب برای ذخیره‌سازی حداکثری مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشکل کمبود فضا را کمتر می‌کند.

از شما ممنون هستیم که تا آخر مقاله با ما همراه بودید. شما چه سیستم‌های قفسه‌بندی دیگری را می‌شناسید که ذخیره سازی حداکثری داشته باشند؟
چنتنچه سیستمی را با این قابلیت می‌شناسید حتما برای ما کامنت کنید.

جهت طراحی و مشاوره رایگان، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق لینک زیر تماس حاصل فرمایید: تماس با کارشناسان

خرید قفسه صنعتی راک از تولید کننده

پرشین راک یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان قفسه های صنعتی با نزدیک به ۴ دهه سابقه فعالیت در این حوزه می باشد. محصولات ارائه شده در سایت پرشین راک مستقیما از تولیدکننده به دست شما خواهند رسید و به همین دلیل قیمت تجهیزات و محصولات پرشین راک به نسبت کیفیت آن ها بسیار ارزنده می باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات کافیست به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

 

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *