021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

قفسه بندی راهرو باریک | جادوی قفسه پالت راک راهرو باریک

advanced divider
قفسه بندی راهرو باریک
فهرست مطالب

آیا تا به حال اصطلاح قفسه بندی راهرو باریک به گوشتان خورده است؟

شاید شما هم در انبار خود با کم بود جا مواجه شده باشید و به فکر تغییر مکان برای افزایش فضا افتاده باشید. جا‌به‌جایی نه کار آسانی است و نه کم هزینه پس بهتر است از قبل از جا‌به‌جایی گزینه‌های دیگری را بررسی کنیم که یکی از آن گزینه‌ها استفاده از قفسه بندی راک پالت راهرو باریک است. بیابید بیشتر با قفسه راک پالت راهرو باریک آشنا شویم.

قفسه راک پالت راهرو باریک چیست؟

به نوعی خاص از قفسه بندی پالت راک با کاهش عرض راهرو که خود یکی از انواع سیستم‌های قفسه‌بندی ثابت فلزی است، قفسه راک راهرو باریک می‌گویند. پالت راک راهرو باریک 100% انتخاب کسانی است که به دنبال قرار دادن محصول خیلی زیاد هستند بدون آنکه به فضای خیلی زیادی داشته باشند. سیستم قفسه بندی پالت راک راهرو باریک به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فضا و ارتفاع منطقه خود، فضای ذخیره سازی با تراکم بالا راه اندازی کنید.

این مدل قفسه بندی یک راه حل خوب برای کسانی است که به دنبال اضافه کردن فضای خود هستند بدون اضافه کردن فضای فیزیکی خود.با کاهش فضای غیر ضروری راهروريا، می‌توانید ردیف‌های بیشتری از قفسه ها بسازید. این سیستم برای یک انبار خاص با سقف بلند مناسب است.

قفسه بندی پالت راک راهرو باریک چیست؟

به طور خلاصه به نوعی خاص از قفسه صنعتی راک با کاهش عرض راهرو که خود یکی از انواع سیستم‌های قفسه‌بندی ثابت فلزی است، قفسه راک راهرو باریک می‌گویند.

اجزای سازنده قفسه های پالت راک:

  • قاب
  •  کفی ستون ها
  • بازو
  • پیچ و مهره

درخصوص رنگ بندی پالت راک ها باید بدانید که رنگ بخش‌های مختلف این نوع قفسه بندی به صورت استاندارد می‌باشد.

پوشش قفسه پالت راک راهرو باريك 

پوشش گالوانیزه نيز جهت جلوگیری از پوسیدگي و زنگ زدگی در مناطق مرطوب يا سردخانه با تغييرات دماي زياد و متناوب قابل ارائه مي باشد. راهرو بسیار باریک راه حلی انعطاف پذیر با مونتاژ ساده، جداسازی قطعات و همچنین تطبیق سطوح بار ارائه می‌دهد. بنابراین به عملیات اجازه می‌دهد تا با تغییرات، نیازهای ذخیره سازی سازگار شود.

سیستم قفسه بندی راک پالت راهرو باریک

10مزیت قابل توجه قفسه بندی راهرو باریک

  1. ذخیره سازی حداکثر با کاهش فضای راهرو
  2. کاهش فضای تلف شده با استفاده از ارتفاع عمودی ساختمان
  3. دسترسی به تمام پالت بوسیله بالابر
  4. آسیب کمتر به محصول
  5. خطاهای انتخابی کمتر
  6. طراحی در ابعاد مختلف
  7. قابلیت چیدمان با راهرو به عرض 1600 میلیمتر
  8.  استفاده بهینه از فضای انبار
  9. با قابلیت نصب گایدریل جهت حرکت لیفتراک یا ماشین آلات مخصوص مانند نروتراک و جلوگیری از ضربات
  10. بدون هیچ‌گونه محدودیت در ارتفاع و به حداقل رساندن فضای اختصاص یافته برای انبار

چرا سیستم قفسه بندی راهرو باریک را انتخاب کنیم؟

امروزه هزینه‌های اجاره نسبت به قبل بسیار بالاتر رفته و با توجه به اینکه انبار‌ها نیاز به فضای بزرگ دارند با اجاره بهای بالاتری نیز روبرو است. از طرفی دیگر جا‌به‌جایی و انتقال انبار از جایی به جای دیگر کار آسانی نیست و با چالش‌های زیادی روبرو است. پس قبل از فکر جابه‌جایی به فکر بهینه سازی فضای انبار باشید. اما چگونه فضای انبار خودتان را بهینه می‌کنید؟

یکی از گزینه‌های مناسب برای بهینه سازی فضای انبار، استفاده از سیستم قفسه بندی راهرو باریک است. با راهروهای استاندارد معمولاً از 108 اینچ تا 144 اینچ باز می‌شوند بنابراین می‌توان چندین فوت فضا در هر راهرو ذخیره کرد. در حالی که تغییر به سیستم قفسه بندی راهرو باریک می‌تواند باعث صرفه جویی در فضا شود همچنین نیازمند ملاحظاتی در مورد نحوه استفاده از انبار است.به عنوان مثال، یک سیستم مدیریت موجودی را حفظ می‌کند.

ثانیاً، به جای لیفتراک استاندارد به بالابرهای تخصصی نیاز دارد. با توجه به عوامل بسیاری، مهم است که با تیمی از متخصصان مشورت کنید و بدانید کدام سیستم قفسه بندی برای تاسیسات شما بهترین است. لازم به ذکر است دیگر سیستم قفسه‌بندی انبار که برای استفاده بهینه و حداکثری از فضای انبار وجود دارند مثل سیستم قفسه فلزی راک دو عمقی که ویژگی‌های منحصر به فردی را داراست و برای ذخیره سازی انبوه مناسب است.

سیستم قفسه بندی پالت راک راهرو باریک

تاثیر قفسه پالت راهرو باریک در افزایش بهره‌وری از فضا:

یک شرکت در حال رشد و پیشرفت که ممکن است در یک بازه یکساله نیاز به فضای انبار بیشتری پیدا کند، طبیعتا نمی‌تواند با هربار نیاز به افزایش ظرفیت مرکز ذخیره‌سازی خود را تغییر داده و وسعت آن را گسترش دهد. برای همین به سراغ سیستم قفسه بندی راهرو باریک می روند تا بهره‌وری بیشتری از فضا داشته باشند.

در این شرایط دو گزینه برای بررسی وجود دارد:

  1. به یک مرکز بزرگ‌تر حرکت کنید:هزینه بالا برای جابجایی موجودی، تجهیزات، مبلمان اداری و افراد، انبار بزرگتر به معنای هزینه‌های کلی اجاره، آب و برق است. عملیات روزانه خود را قطع کنید، کارمندان و مشتریان معمولی را ریشه کن کنید.
  2. استفاده از سیستم قفسه بندی پالت راک راهرو باریک:

انبار فعلی خود را بهینه کنید و قفسه بندی خود را به حداکثر برسانید و عرض راهروهای خود را حداقل 40٪افزایش دهید و به جای هزینه اضافی روی تجهیزات جدید و پیشرفته سرمایه گذاری کنید.با بهبود تراکم انتخاب خود، هزینه‌های حمل را کاهش دهید.

نتیجه گیری:

در حالی که مواقعی منطقی است که به یک مرکز بزرگتر بروید یا یک انبار ثانویه خریداری کنید، بهینه سازی فضای فعلی شما اغلب بهترین راه حل است و سیستم قفسه بندی پالت راک راهرو باریک مناسب ترین انتخاب شما می‌تواند باشد.

از شما ممنون هستیم که تا آخر با ما همراه بودید. به نظر شما چه سیستم‌های قفسه‌بندی دیگری وجود دارند که فضای بیشتری را برای ذخیره‌سازی به وجود می‌آورند؟
اگر چنین سیستم‌هایی را می‌شناسید حتما برای ما کامنت کنید.

پرشین راک تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه راک صنعتی مثل قفسه راک نیمه سنگین ، در این مسیر شما را یاری می‌کند. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت محصوصلات می توانید به فروشگاه پرشین راک مراجعه و یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
2 پاسخ
  1. سلام وقت بخیر قفسه فلزی راک راهرو باریک برای کجا بیشتر‌ استفاده میشه؟ برای قفسه بندی انبار دارو چه قفسه فلزی بهتره ؟

    1. سلام عرض ادب جناب اکرامی، قفسه راک راهرو باریک برای استفاده بهینه از فضای انبارهایی که محصولات زیاد و محیط کوچکی دارند میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *