021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

راهنمای انتخاب بهترین قفسه فلزی برای فروشگاه و انبار

advanced divider
بهترین قفسه های فلزی مختلف
فهرست مطالب

امروزه با تسریع روند تولید و ذخیره‌سازی کالا‌ها، نیازمندی به قفسه فلزی برای یک قفسه‌بندی ایمن و مطمئن بیشتر شده است. قفسه‌های فلزی به دلیل ساختار باز و مقامت بالا گزینه‌های خوبی برای ذخیره‌سازی اجناس سنگین هستند. در این مقاله قصد داریم با انواع قفسه فلزی و  ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

اهمیت قفسه فلزی در فروشگاه و انبارها

سازماندهی یک انبار یک راه مطمئن برای نگهداری آسان است و در عین حال ظاهری جادار به آن می‌بخشد. قفسه بندی فلزی  یکی از راه‌های دستیابی به آن است. یکی از موثرترین روش‌های سازماندهی فضای یک انبار داشتن قفسه فلزی شیک فضای شما است.

انبارهای صنعتی اغلب به قفسه بندی فلزی نیاز دارند زیرا به اندازه کافی قوی هستند تا از مواد یا محصولات سنگین پشتیبانی کنند مثلا یکی از پر مصرف‌ترین قفسه صنعتی انبار، قفسه صنعتی راک (سنگین و نیمه سنگین) است.

قفسه های فلزی در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها وجود دارد. یکی از عناصر کلیدی برای قفسه‌بندی، رتبه‌بندی وزن است که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید چه نوع قفسه فلزی برای انبار شما مناسب‌تر است. برای مثال در اصول قفسه بندی انبار کارخانه ها، قفسه راک سنگین به دلیل تحمل وزن بالا گزینه بسیار مناسبی است.

در حالی که قفسه‌بندی اطمینان حاصل می‌کند که فضای کافی در اطراف انبار خود دارید تا آن را بدون دردسر اداره کنید، انتخاب نوع مناسب قفسه قطعاً می‌تواند به راحتی مدیریت انبار را افزایش دهد.

سرمایه‌گذاری در قفسه‌های فلزی مناسب برای انبار در دراز مدت به نفع شما خواهد بود زیرا ثابت شده است که یک سرمایه‌گذاری با هدف تامین نیازهای انبارداری فردی شما انجام می‌شود و یکباره با حداقل تعمیر و نگهداری است.

یکی از بزرگ‌ترین فواید استفاده از قفسه فلزی صرفه‌جویی در حجم برای محیط‌های کم جا می‌باشد. ساختار این نوع قفسه‌ها باعث می‌شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره‌برداری را بکنید. استفاده از قفسه های فلزی باعث می‌شود تا بتوانید کالا‌ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه‌ها جای دهید. و هر زمان که نیاز بود به آن‌ها راحت دسترسی پیدا کنید.

استفاده از این قفسه فلزی مخصوصا در انبار‌ها نه تنها در متراژ و جای انبار صرفه‌جویی می‌کند بلکه در کاهش هزینه‌های شما نیز بسیار موثر است.

اهمیت قفسه فلزی در فروشگاه و انبارها

هنگام انتخاب سیستم  قفسه فلزی مناسب شما باید این 3 نکته را در نظر بگیرید:

  • به چه نوع چگالی برای ذخیره سازی نیاز دارید
  • مدت رمان دوره جا‌به‌جایی موجودی انبار
  • میزان فضای آزاد

بهترین قفسه های فلزی برای کاربری های مختلف

در پاسخ به این سوال که بهترین قفسه فلزی چه قفسه‌ایست نمی‌توان پاسخ مشخص و ثابتی داد. به عبارتی باید دید بهترین قفسه فلزی متناسب با نیاز شما چه قفسه‌ایست؟ در ادامه بهترین قفسه های فلزی مطابق با رایج ترین استفاده ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین قفسه فلزی برای کارخانه ها و انبار های صنعتی

بهترین مدل قفسه برای کارخانه ها یا انبار های صنعتی که حجم یا چگالی کالاهای آن ها زیاد است، قفسه های راک صنعتیست. قفسه های راک به دلیل ستون ها و بازویی های محکم خود و انعطافی که در مدل نصب برحسب نیاز شما دارند، بهترین گزینه برای این کاربری به شمار می روند.

بهترین قفسه فلزی برای فروشگاه ها

همانطور که از اسم این دسته‌بندی مشخص است برای استفاده فروشگاهی یا سوپرمارکتی باید به سراغ قفسه سوپرمارکتی یا استند فروشگاهی بروید. لازم به ذکر است مجموعه پرشین راک یکی از بزرگترین تولید کننده های این محصولات است و با کلیک روی نوشته های رنگی می توانید از محصولات ما بازدید نمایید.

چیدمان قفسه‌ فلزی فروشگاهی و همچنین چیدمان کالا بر روی این قفسه‌ها لازم است بر طبق اصول و استانداردهای ویژه فروشگاهی صورت پذیرد تا موجب به حداکثر رساندن میزان تحقق اهداف فروش در فروشگاه ها شود.

قفسه خود ایستا یک طرفه فروشگاهی

قفسه خود ایستا فروشگاهی در کنار دیوار قرار می‌گیرد و دارای استحکام بالا برای تحمل وزن بالای محصولات است. از مواد بازیافتی در تولید آن استفاده نمی‌شود. همچنین این نوع قفسه دارای امکان تنظیم طبقات است.

قفسه فلزی دو طرفه وسط فروشگاهی

قفسه دو طرفه فروشگاهی در وسط فروشگاه قرار می‌گیرد و قابلیت استفاده دو طرفه برای چیدمان محصولات را دارد. در این مدل نیز امکان تنظیم طبقات وجود دارد.

قفسه فروشگاهی گرد

برای مکان‌هایی مناسب است که امکان استفاده از قفسه‌ دو طرفه مقدور نباشد. در این مدل نیز امکان تنظیم طبقات وجود دارد.

قفسه فلزی سبدی

قفسه فلزی سبدی برای نگهداری تنقلات، کالاهای حراجی و … در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفسه فروشگاهی دیواری

در روش نصب قفسه دیواری، قطعات آن بر روی دیوار نصب می‌شوند به همین دلیل این قفسه‌ها یک‌طرفه هستند. با استفاده این قفسه‌ها به خوبی  می‌توان از فضای فروشگاه استفاده کرد. به دلیل نصب دائم، جا به جایی بعد از نصب دشوار است.

بهترین قفسه فلزی برای انبار ها کوچک و خانگی

بهترین قفسه برای استفاده های تجاری سبک یا خانگی، قفسه انباری یا قفسه های پیچ و مهره‌ای سبک که به قفسه پیچ و مهره ای طوسی نیز شناخته می شود است.

قیمت بهترین قفسه فلزی – خرید مستقیم از تولیدکننده

برای مشاهده محصولات و تجهیزات قفسه‌بندی فروشگاهی و مشاهده جدیدترین قیمت ها کافیست به صفحه فروشگاه در وبسایت پرشین راک سربزنید و محصول مورد نیاز خود را یافته و سفارش دهید.

اما به طور کلی قیمت قفسه فلزی سوپرمارکتی از ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون تومان) شروع و بسته به سایز و تعداد طبقات بیشتر میشود.

انواع قفسه فلزی

قفسه‌های فلزی به دلیل مقاومت در برابر ضربه، خوردگی، رطوبت، و مقاومت بالا  در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می شوند. در این قسمت به انواع قفسه فلزی می پردازیم:

قفسه فلزی مورد استفاده در انبارها

هنگام سازماندهی انبار خود، انتخاب قفسه‌های مناسب برای موفقیت شما بسیار مهم است. با پرسیدن چند سوال اساسی از خود به تدوین اهداف ذخیره‌سازی خود کمک کنید:

  •  چقدر فضا دارم؟
  • برای افزایش ظرفیت چه کار کنم؟
  • آیا الزامات خاصی دارم که باید به آنها توجه شود؟

ما می‌دانیم که هر اینچ از انبار شما ارزشمند است. ما از شما می‌خواهیم که از این فضا با تعدادی قفسه‌بندی عالی نهایت استفاده را ببرید.

انبار‌های صنعتی از جمله مکان‌هایی هستند که قفسه فلزی در آن بسیار پرکاربرد بوده و بخش بندی فضا با استفاده از قفسه‌های فلزی انجام می‌شود.

امروزه اهمیت استفاده بهینه از فضای انبار با توجه به اهمیت لجستیک و انبارداری و همچنین گسترش تجارت الکترونیک و حضور انبارهای فروش آنلاین، بسیار بالاست.

بهینه سازی فضای فروشگاه با قفسه فلزی در انبارها این امکان را فراهم می‌سازد تا علاوه‌بر سطح انبار از فضای عمده‌ آن تا نزدیکی سقف نیز بطور بهینه استفاده شده و چیدمان کالا در بهترین حالت ممکن صورت گیرد. همچنین برای کارکرد درست قفسه‌بندی فلزی، نیاز به تکنولوژی‌های انبارداری پیشرفته اتوماتیک است.

انواع و بهترین قفسه فلزی

پرشین راک بهترین تولیدکننده قفسه های فلزی

پرشین راک به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان قفسه های فلزی فروشگاهی در کشور، با نزدیک به ۴۰ سال سابقه تولید و فعالیت؛ همواره تلاش کرده تا با تولید تجهیزات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا رضایت و اطمینان را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات کارخانه به صورت مستقیم و توسط سایت پرشین راک سبب شده تا هزینه های واسطه‌گری حذف و کالاها با قیمت های مناسب تری به دست مصرف کننده برسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش و همچنین دریافت مشاوره رایگان کافیست همین حالا با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

قفسه فلزی جدانشدنی‌ترین بخش انبار‌ها، مغازه‌ها و… است که گزینه بسیار خوب برای سازماندهی و ذخیره‌سازی کالاها به شمار می‌آید. این قفسه‌ها از مقاومت و پایداری خوبی برخوردارند که همراه قابل اعتمادی در ذخیره‌سازی اجناس سنگین هستند. همچنین به دلیل ساختار بازی که دارند دسترسی به اجناس را آسان‌تر می‌کنند. علاوه بر این قابلیت تنظیم بر اساس ابعاد کالا یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست.

 

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
21 پاسخ
  1. سلام دستتون در نکنه طراحی قفسه بندی انبارم خیلی عالی و دقیق بود از تمام فضای انبار استفاده میشه .منتظر اماده شدن سفارشم هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *