021-36201946

خرید قفسه فلزی راک در تهران

advanced divider

فهرست مطالب

خریدقفسه فلزی 

گروه تولیدی پرشین راک بهترین کیفیت را با بهترین ارزش ترکیب میکند و با قیمت های متناسب با وضعیت مالی و بودجه شرکتتان در کوتاه ترین زمان تحویل شما میدهد شما با خیال آسوده میتوانید خرید قفسه فلزی مد نظرتان را به تیم پرشین راک بسپارید ما از طراحی تخصصی طرح ذهنی شما تا اجرا ونصب همراه پروژه شما هستیم.

برای خرید قفسه فلزی مدنظرتان کافیست با پرشین راک تماس بگیرید تا تمام سوال های ذهنیتان را جواب بدهیم و با خیالی اسوده خرید خود را انجام دهید.

صنایع فلزی پرشین راک انواع قفسه فلزی برای فروشگاه و انبار را به سراسر ایران ارسال میکند.

شما هرکجای ایران باشید ما قفسه فلزی مورد نظرتان را برایتان طراحی و تولید کرده و درنهایت به لوکیش مد نظر شما ارسال میکنیم.

برای خرید قفسه فلزی یا طراحی روی دکمه های زیر کلیک کنید


تماس برای خرید قفسه فلزی


ارسال نقشه برای طراحی قفسه

خرید قفسه فلزی سنگین راک

پرشین راک تولید کننده انواع قفسه فروشگاهی، قفسه صنعتی راک (نیمه سنگین و سنگین صنعتی) و قفسه سوپرمارکت میباشد،شما هر مدل قفسه نیازتان باشد از قفسه انباری منزلتان گرفته تا قفسه های صنعتی انبار ها میتوانید مستقیم از کارخانه تهییه کنید.

شکل و چیدمان قفسه راک و سنگین انبار

در حالی که تمرکز بر روی متراژ مربع می تواند آسان تر باشد، شکل فضای ذخیره سازی شما تاثیر قابل توجهی بر طراحی شما خواهد داشت

تقریباً هر شکلی از ساختمان می تواند کارساز باشد، اما ممکن است نیاز به برنامه ریزی استراتژیک بیشتری داشته باشد

حتی فضاهای باز انبار نیز می تواند مشکل ساز باشد

موقعیت ستون ها می تواند طراحی سیستم قفسه بندی را ویران کند و حتی ویژگی های ایمنی مانند آبپاش ها می توانند آچاری را در برنامه های شما ایجاد کنند

علاوه بر این، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تعداد درب
  • فضای ذخیره سازی
  • فضایی برای چیدن
  • فضایی برای پذیرایی

در طول برنامه ریزی انبار، به احتمال زیاد از نقشه های تاسیسات و طراحی های کامپیوتری (CAD)

برای کمک به حداکثر رساندن کارایی و دقت طرح استفاده خواهید کرد.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید،قبل از خرید قفسه فلزی سنگین راک 6نکته مهم برای طراحی قفسه راک انبار را مطالعه کنید.

مشاوره

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، و دنبال خرید قفسه راک فلزی/پیج و مهره ای فروشگاهی /قفسه فلزی صنعتی هستید با راهنمای ما تماس بگیرید

تماس با دفتر پرشین راک

02136201764

02136201946

02136237176

02136239250

خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره ای انباری یکی ار پر کاربرد ترین قفسه های فلزی است ، ارتفاع کم و دسترسی آسان به اقلام مهم ترین دلیل استفاده از این قفسه در انباری و کارخانه ها می باشد.

در این مقاله در ارتباط با قفسه های فلزی مفصل صحبت کرده ایم

قفسه های پیچ و مهره ای خود از دو نوع هستند سبک و سنگین که برای سازماندهی انبار فروشگاه و کارخانه جات مناسب ترین هستندد میتوانید با این مدل قفسه لوازم انبارتان را به بهترین شکل طبقه بندی کنید.

قفسه فلزی پیچ و مهره ای سبک:

به دلیل ویژگی هایی که این مدل قفسه ها دارند برای ذخیره سازی کالاهای اقلام سنگین در انبار های کوچک مثل انبار اسناد یا منزل کاربرد دارد،میزان تحمل قفسه های پیچ و مهره ای بین 50تا120کیلوگرم در هرطبقه است

قفسه فلزی پیچ و مهره ای سنگین:

این قفسه سفارشی می باشد که برای کالا ها و اقلام نیمه سنگین،سنگین و حجیم در فروشگاه ها و انبار ها به کار می رود.کیفیت ساخت این قفسه‌ها بسیار زیاد است و مقاومت زیادی نیز دارند. تحمل بار در این نوع قفسه بندی در هر طبقه ۱۲۰ تا ۳۰۰

برای اطلاعات بیشتر 7 ویژگی مهم قفسه فلزی پیچ و مهره ای را مطالعه کنید

خرید قفسه فلزی ایزی راک

دغدغه اصلی هر صنعتی برای نگهداری محصولات خود در انبار، فضای ذخیره سازی میباشد.در مطالب قبل در مورد پرمصرف ترین قفسه صنعتی انبار، قفسه فلزی سردخانه و قفسه سوپرمارکت صحبت کردیم؛ در این مطلب قصد داریم در مورد قفسه بندی فلزی ایزی راک یا قفسه راک سبک صحبت کنیم.

سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک، این امکان را برای شما ایجاد میکند که از حداکثر فضای قابل استفاده در محیط خود ، بیشترین ظرفیت ذخیره سازی محصول را فراهم کنید.

به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد استفاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)

شما میتوانید همین حالا با مجموعه پرشین راک تماس گرفته و سیستم قفسه بندی راک مورد نظر خودتون سفارش بدید.

صنایع فلزی پرشین راک، شریک مورد اعتماد شما برای طراحی، ساخت و پیاده سازی طرح ذهنیتان میباشد .

راه های ارتباطی با پرشین راک

تماس با دفتر پرشین راک

02136201764

02136201946

02136237176

02136239250

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *