021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

نصاب قفسه فلزی چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

advanced divider
فهرست مطالب

برای نصب قفسه فلزی هر مکانی از جمله فروشگاه، انباری، منزل و … نیاز به یک نصاب قفسه فلزی متخصص در این زمینه است. شاید فکر کنید اتصال قفسه‌های فلزی با استفاده از براکت‌ها کار ساده‌ای است اما واقعیت این است که فردی که قصد دارد قفسه‌های فلزی را نصب کند. باید از استانداردهای فلزی مطلع باشد.

قفسه‌ها از لوازم پرکاربرد برای فروش هر محصولی هستند زیرا آن‌ها در دسترس، ارزان و نصب آن‌ها با استفاده از یک نصاب ماهر ساده است. قفسه‌های فلزی از نظر تنوع بسیار گسترده هستند و انتخاب نوع قفسه با توجه به مکانی است که قصد نصب آن­‌ها را دارید. آن‌­ها کاربردهای مختلفی دارند از جمله برای قفسه کتاب و قراردادن انواع محصولات برای فروش است.

نصاب قفسه فلزی کیست؟

نصاب قفسه فلزی فردی است که از اصول نصب صحیح قفسه مطلع باشد. استادکار نصب فردی است که با استفاده از براکت‌ها به خوبی قفسه‌ها را در جای خود نصب می‌کند. نصاب قفسه باید دارای ویژگی‌هایی باشد. در زیر قصد داریم این خصوصیات را بررسی کنیم.

خصوصیات نصاب قفسه فلزی چیست؟

مطلع از اصول برنامه‌ریزی

نصاب قفسه قبل از اینکه اقدام به نصب قفسه‌ها کند باید از اصول برنامه‌ریزی صحیح مطلع باشد. در آغاز باید این فرد پروژه را ذهن خود مرور کند. بعد از تصمیم‌گیری برای نصب روی دیوار مناسب، طرح را به‌صورت اصولی روی یک برگه ترسیم کند.

نصاب قفسه فلزی

توانایی نصب دقیق قفسه‌ها

نصاب قفسه پس از اینکه برای نصب قفسه تصمیم‌گیری کرد و بالا و پایین بودن قفسه‌ها و طول را مشخص کرد باید در نصب دقیق قفسه‌ها توانا باشد. اینکه قفسه‌ها در جای خود ثابت و محکم باشند یکی از اصولی است که باید به آن دقت شود.

تعیین فاصله دقیق قفسه‌ها

نصاب قفسه باید توانایی تخمین دقیق فاصله اولین قفسه تا زمین را داشته باشد. فاصله مورد نظر باید دقیق و کم در نظر گرفته شود. دقت در تخمین فاصله قفسه جهت نصب قفسه نباید فراموش شود تا از اتفاقات بعدی که ممکن است پیش آید جلوگیری شود. از جمله این اتفاقات می‌توان به افتادن قفسه اول و آسیب به محصولات زیرین اشاره کرد.

با صبر و حوصله

فردی که با عنوان نصاب قفسه فلزی شناخته می‌شود باید با صبر و حوصله باشد. فرد عجول که قصد دارد زود کار را به اتمام برساند برای این کار مناسب نیست؛ زیرا نصب انواع قفسه های فلزی نیازمند اندازه‌گیری دقیق و صبر و حوصله فراوان است.

درصورتی‌ که شما هم نیازمند یک نصاب قفسه فلزی ماهر و با تجربه هستید می‌توانید پرشین راک را انتخاب کنید. جهت نصب قفسه فلزی لطفا با ما تماس حاصل فرمایید:

نصب قفسه فلزی

آگاهی از نوع قفسه‌بندی

یکی دیگر از ویژگی‌های نصاب قفسه فلزی آگاه بودن است. فردی که قصد دارد برای مکانی قفسه نصب کند باید بداند برای هر مکانی چه نوع قفسه‌ای را به کار ببرد. همان‌طور که مطلع هستید قفسه‌ها از نظر تنوع بسیار گسترده هستند و باتوجه به اینکه برای چه مکانی قصد قفسه‌بندی دارید انتخاب می‌شود. مثلا نصب قفسه انباری با نصب قفسه برای یک مغازه کوچک، هر کدام از استانداردهای گوناگونی برخوردار هستند.

هزینه نصب قفسه فلزی

بسیاری از افرادی که قصد دارند برای فروشگاه، انباری یا هر مکان دیگر قفسه نصب کنند به دنبال مطلع شدن از هزینه نصب قفسه فلزی هستند. برای تخمین هزینه نصب انواع قفسه به دیوار باید  فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید در زیر به آن­ها اشاره می‌کنیم.

فاکتورهای ضروری در تخمین هزینه قفسه‌بندی

  • وسعت مکانی:
    وسعت مکانی که شما قصد دارید برای آن قفسه نصب کنید یکی از فاکتورهایی است که در تخمین قفسه باید به آن توجه کنید. قطعاً هرچه فضا بزرگ‌تر باشد نیازمند قفسه‌های بیشتری است و در نتیجه هزینه بالاتر می‌رود.
  • نوع قفسه‌بندی فلزی:
    یکی دیگر از مواردی که در تخمین قفسه‌بندی تأثیرگذار است نوع قفسه‌بندی فلزی است. از انواع قفسه‌بندی فلزی می‌توان به قفسه پیچ و مهره ای انباری، قفسه بندی پانل راک، قفسه بندی پالت راک و… اشاره کرد که هرکدام اصول مخصوص به خود را دارد. انتخاب نوع قفسه یکی از مواردی است که نقش اساسی در تخمین هزینه دارد. به طور مثال هزینه اتصال قفسه‌های پیچ‌مهره‌ای بسیار کمتر از قفسه‌های درایون راک است.

نتیجه‌گیری

بسیاری از افراد نیاز به قفسه‌بندی فلزی برای فروشگاه یا حتی برای مغازه کوچک خود را دارند. گاهی افراد قفسه‌بندی را کار ساده‌ای می‌پندارند، اما فردی که به قفسه‌ها را نصب می‌کند باید دارای ویژگی‌هایی باشد. نصاب قفسه فلزی باید از استاندارهای مخصوص نصب قفسه فلزی با توجه به نوع قفسه آگاه باشد. او باید بداند برای هر مکانی چه نوع قفسه مناسب است. نصاب قفسه فلزی باید در تخمین دقیق فاصله قفسه‌ها و نصب محکم قفسه‌ها مهارت داشته باشد. 

پرشین راک با سال‌ها تجربه در ساخت و نصب قفسه فلزی می‌تواند شما را در این مسیر یاری رساند و بهترین نصاب قفسه فلزی را در اختیار شما بگذارد.

خرسندیم که این مقاله را تا آخر مطالعه کردید و امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. لذا خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادهایتان را برای ما کامنت کنید.

  • مطلع از اصول برنامه‌ریزی
  • توانایی نصب دقیق قفسه‌ها
  • تعیین فاصله دقیق قفسه‌ها
  • با صبر و حوصله
اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *