021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

آشنایی کامل با قفسه پیچ و مهره ای رنگی

advanced divider
فهرست مطالب

امروزه با توجه به کاهش فضای بسیاری از آپارتمان‌ها، یک گزینه مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل در کوتاه‌ترین زمان استفاده از قفسه‌های فلزی است. این قفسه‌ها معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع عرضه می‌گردند. با ما در راهنمای خرید قفسه پیچ و مهره ای رنگی همراه باشید تا در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قفسه فلزی چیست؟

قفسه فلزی یا قفسه فلزی گالوانیزه یک نوع قفسه است که فضای بسیار مناسبی را برای ذخیره‌سازی ایجاد می‌کند. این قفسه‌ها به علت داشتن پارتیشن‌های مختلف محل مناسبی برای قراردادن ابزارها، تجهیزات، کتاب‌ها و یا حتی برخی مواد شیمیایی (برای مثال در آزمایشگاه‌ها)‌ هستند. قفسه پیچ و مهره ای انباری مرسوم‌ترین نوع از این فضاهای ذخیره‌سازی است که برای ساخت آن از پیچ و مهره استفاده خواهد شد. قفسه فلزی اختراعی است که می‌تواند راه‌حل مناسبی برای انبارکردن وسایل در صنایع مختلف به‌حساب بیاید.

روش ساخت قفسه پیچ و مهره ای رنگی

به طور معمول اولین مرحله در ساخت قفسه پیچ و مهره ای رنگی ترسیم و طراحی ابعاد این قفسه‌ها است. سپس با توجه به موارد دلخواه مشتری اقدام به تهیه مواد موردنیاز کرده و بعد از آن مرحله برش‌کاری فرا می‌رسد. مرحله بعد جوشکاری و صافکاری قفسه فلزی بوده و در نهایت قفسه فلزی رنگ خواهد شد. این رنگ‌کاری برای محافظت از ساختار کلی قفسه فلزی انجام می‌گیرد. قفسه‌های فلزی رنگی به‌گونه‌ای ساخته خواهند شد که از نظر اقتصادی ارزان بوده و هم‌زمان استانداردهای مناسب را داشته باشند.

مواد مورد استفاده برای ساخت قفسه فلزی رنگی

در ساخت قفسه پیچ و مهره ای رنگی از مواد مختلفی استفاده می‌گردد، انتخاب این مواد بستگی به نیاز مشتری و همچنین مکانی که قرار است قفسه در آنجا قرار بگیرد خواهد داشت. این مواد به طور کلی عبارت‌اند از:

فولاد ضد زنگ (stainless steel)

فولاد یکی از محبوب‌ترین مواد مورد استفاده برای ساخت قفسه‌ فلزی رنگی است. این محبوبیت زیاد به‌خاطر دوام و همه‌کاره بودن ساختار فولاد است. بسیاری از مشاغل فولاد ضد زنگ را برای قفسه‌بندی مورد نیاز خود انتخاب می‌کنند؛ زیرا ثابت شده است که فولاد از سایر مواد برای ساخت قفسه بسیار قوی‌تر است.

فولاد ضد رنگ می‌تواند وزن‌های سنگین را در دمای بالا تحمل کند و برای استفاده مداوم ایمنی بالایی دارد. یک مثال خوب برای قفسه‌های فولادی، استفاده از آن‌ها در واحدهای صنایع غذایی است؛ زیرا می‌توانند با کمک استحکام بالای فولاد خیال خود را از بابت نگهداری بدون مشکل مواد غذایی راحت کنند.

علاوه بر همه مواردی که گفته شد، تمیزکردن فولاد بسیار آسان است و به میزان کمتری در معرض آسیب‌دیدگی قرار می‌گیرد. به طور معمول قفسه‌هایی که از فولاد ساخته شده‌اند عمر و دوام بالاتری نسبت به سایر مواد دارند. شایان‌ذکر است که فولاد یک آلیاژ از آهن و کربن محسوب می‌گردد.

قفسه فلزی فولادی

آلومینیم

بسیاری از خواص آلومینیم شباهت بسیار زیادی به فولاد دارد. این ویژگی‌ها شامل دوام، شکل‌پذیری آسان و رسانایی الکتریکی و حرارتی است. در ساخت قفسه پیچ و مهره ای رنگی آلومینیم نیز طرف‌داران خود را دارد؛ زیرا قفسه‌های ساخته شده با آلومینیم وزنی بسیار کمتر نسبت به قفسه‌های فولادی دارند. قفسه‌های آلومینیمی را می‌توان به راحتی و با سهولت زیادی در محل‌های مختلف مستقر کرد. با تغییر آلیاژ‌ آلومینیم می‌توان استحکام آن را افزایش داد.

از قفسه‌های پانل راک که یکی از انواع قفسه صنعتی راک هستند، می‌توان در انبارها برای لوازم، قطعات یدکی، ابزارآلات و انبارهای تولید میانی استفاده کرد. این قفسه‌ها برای بارهای حجیم و یا با وزن متوسط طراحی شده و قابلیت بارگیری دستی یا توسط لیفتراک مخصوص را دارند.

ساختمان فلزی مورب

قفسه پیچ و مهره ای

قفسه‌بندی پیچ و مهره‌ای یکی از قدیمی‌ترین، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قفسه‌های موجود در بازار است. برای بهینه سازی فضای فروشگاه با قفسه فلزی، این قفسه‌ها انتخاب مناسبی هستند. البته باگذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، هر روز قفسه‌های شیک و بهتری وارد بازار خواهد شد، اما قفسه‌بندی پیچ و مهره ای به دلیل سادگی و مزیتی که دارد همچنان کاربردی محسوب می‌گردد.

قفسه پیچ و مهره ای رنگی در ابتدا فقط در طرح‌ها، رنگ‌های ساده و ثابت تولید می‌شدند، اما با گذشت زمان و نیاز بازار به تنوع بیشتر در شکل و ابعاد این قفسه‌ها، سازندگان، قفسه‌هایی را در ابعاد و اشکال امتحان کردند. رنگ‌های خاکستری و زرد زمانی پرمصرف‌ترین رنگ‌ها در بین مصرف‌کنندگان بودند اما امروزه از رنگ‌های نارنجی، صورتی و سفید این قفسه‌ها نیز استفاده می‌گردد.

در بین رنگ‌بندی‌های مختلف قفسه فلزی پیچ و مهره ای رنگی، رنگ خاکستری این قفسه‌ها معمولاً در مکان‌هایی که بسیار قدیمی هستند مانند لوازم یدکی قدیمی یا کتابخانه‌ها استفاده شده، اما در سوپرمارکت‌ها و مکان‌هایی که قفسه‌ها مستقیماً جلوی چشم مشتری است، رنگ‌های روشن و شاد بر روی این قفسه‌ها نقاشی خواهد شد.

برای اطلاع از فیمت و نحوه خرید قفسه پیچ و مهره ای می‌توانید با شماره 09123075224 تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله این قفسه پیچ و مهره ای رنگی را مورد بررسی قرار داده­‌ایم. قفسه مشبک به دلیل داشتن سوراخ‌های متعدد بر روی پایه‌های خود قابلیت نصب انواع لوازم تزئینی و نورپردازی را بر روی خود دارد و ازاین‌رو مصرف‌کنندگان می‌توانند از این محصولات با قیمت پایین و مقرون به صرفه برای ایجاد قفسه‌بندی در محیط استفاده کنند. شما می‌توانید با خرید یک قفسه مناسب در کوتاه‌ترین زمان به محیط کار خود جلوه‌ای تازه ببخشید.

از شما ممنون هستیم که این مقاله را تا آخر مطالعه کردید. لطفا نظرتان را درباره قفسه فلزی پیچ و مهره ای رنگی با ما به اشتراک بگذارید یا اگر تجربه استفاده از این قفسه را دارید حتما ویژگی‌ها و عیوب آن را کامنت کنید.

پرشین راک تولید کننده انواع قفسه فروشگاهی، صنعتی راک و پیچ و مهره ای انباری با سال‌ها تجربه، می‌تواند به شما در طراحی قفسه‌بندی کمک کند. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از طریق صفحه زیر تماس حاصل فرمایید:

 

سوالات متداول:

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *