021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

قفسه بندی صنعتی انبار

advanced divider
فهرست مطالب

گروه تولیدی صنایع فلزی پرشین راک 

تولیدکننده انواع قفسه بندی صنعتی انبار سبک و سنگین قفسه فلزی برای هایپر مارکت/فروشگاه/انبار/کارخانه و هر محیطی که به نظم نیاز دارد. برای اقلام کوچک مختلف، قفسه بندی قطعات کوچک اولین انتخاب است.

شما میتوانید همین حالا با مجموعه پرشین راک تماس گرفته و سیستم قفسه بندی راک مورد نظر خودتون سفارش بدید.

همانطور که میدانید قفسه بندی های صنعتی انبارانواع مختلفی دارند که توضیخات کاملی را در ارتباط با هر نوع از مدل ها را درمقاله دیگر در اختیارتان قرار داده ایم با کلیک کردن بر روی لینک زیر میتوانید در رابطه با انواع دیگر(قفسه های فلزی) اطلاعات کسب کنید. و در ارامه این مقاله توضیحات دیگری در ارتباط با انواع قفسه بندیصنعتی انبار انبار در اختیارتان قرار میدهیم.

اطلاعات مورد نیاز شما در ارتباط با:

پر مصرف ترین قفسه صنعتی انبار،5 مورد از مهمترین قفسه صنعتی انبار…

برای ادامه مطلب قفسه صنعتی انبار کلیک کنید.


تماس


واتساپ

قفسه بندی صنعتی انبار

ممکن است امروز هزینه و زمان و بهره وری داشته باشد

اما آیا زمان آن نرسیده است که در طرح ذخیره سازی انبار خود تجدید نظر کنید؟ بسیاری از انبارها، مانند هر جنبه ای از بازار، در حال تغییر هستند.چیزی که 15 سال پیش منطقی بود اما با شرایط رو به رشد فعلی کسب کارها قطعا نیار به تغیراتی در انبار ها دارید.

این شامل رویکرد شما به ذخیره سازی انبار نیز می شود.

ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که قفسه بندی صنعتی را به برنامه ذخیره سازی خود اضافه کنید، قفسه بندی صنعتی انبار امروزه در بیشتر عملیات انبارداری جایگاهی دارد،  تغییر در ترجیحات مصرف کننده برای یک محصول سفارشی به جای یک کالای تولید انبوه، اغلب نیاز به قفسه های پالت بزرگتر و سنگین تر را کاهش می دهد.

مزایای قفسه بندی صنعتی انبار

استفاده از قفسه بندی صنعتی مزایای زیادی دارد،موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • همه محصولات، قطعات یا مواد به اندازه قفسه پالت نیاز ندارند، بسیاری از مواد و قطعات در مقادیر یا اندازه های کوچکتر مانند کارتن و سطل نگهداری می شوند و نیازی به نگهداری پالت ندارند
  • وزن یکی دیگر از موارد مورد توجه است.
  •  قفسه‌بندی‌های صنعتی امروزی تطبیق پذیری کافی برای تحمل طیف وسیعی از وزن محصول را ارائه می‌دهند.
  •  برخی از قفسه‌ها فقط چند صد پوند را پشتیبانی می‌کنند.
  •  با این حال، بسته به نیاز شما، قفسه بندی صنعتی قادر به تحمل وزن تا یک تن در هر قفسه است.
  • قفسه بندی صنعتی هزینه اولیه بسیار کمتری نسبت به قفسه بندی پالت راک و قفسه بندی پانل راک دارد.
  • قفسه بندی برای عملیات چیدن دستی مساعدتر است.
  •  اکثر انواع قفسه بندی بدون نیاز به تجهیزات بالابر برقی (لیفتراک یا کامیون بالابر) قابل دسترسی هستند، که انتخاب اقلام مورد نیاز را آسان تر (و ایمن تر) می کند.
  • امکان ساخت قفسه های بلند شبیه به پیکربندی های مرتبط با قفسه های پالت وجود دارد.

با این حال اکثر قفسه های صنعتی کوچکتر با حداکثر ابعاد 96 اینچ (دهانه) در 54 اینچ (عمق) هستند.

اکثر واحدهای قفسه بندی صنعتی در مقایسه با قفسه های پالت فشرده هستند. این قفسه بندی را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند که فضا مورد توجه باشد

بهترین سیستم قفسه بندی انبار قفسه صنعتی راک میباشد

مشاوره تخصصی پرشین راک در ارتباط با قفسه بندی صنعتی فلزی انبار

انتخاب بهترین گزینه مستلزم شناخت کامل نیازهای شماست.

مجموعه پرشین راک برای سهولت کار مشتریان و سرعت بخشیدن به انجام کار این امکان را فراهم کرده است شما با فرستادن نقشه محیطی که نیاز به قفسه بندی دارید, طراحی مناسب و دقیقی را برای شما انجام دهد.

همچنین مشاورین ما قبل از طراحی نهایی محل مورد نظر شما را بازدید میکنند تا طراحی دقیقی انجام شود.


تماس برای مشاوره

انتخاب گزینه مناسب قفسه بندی صنعتی انبار

بنابراین، چه نوع قفسه بندی برای یک برنامه کاربردی بهتر عمل می کند؟

ما چهار نوع قفسه صنعتی انبار را مورد بحث قرار می دهیم – هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

  • قفسه های استیل
  • قفسه های پشتی
  • قفسه پرچ
  • قفسه بندی با دهانه وسیع

قفسه های استیل صنعتی:

قفسه استیل دارای مدل های مختلفی است که می تواند سطح آن به صورت پاتروکی یا نرده ای و یا مسطح و مشبکی باشد،

قفسه استیل از تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه های صنعتی و انبار ها می باشد که کاربرد آن در نگهداری ظروف، مواد و قطعات می باشد. در آشپزخانه های صنعتی، به این محصول، قفسه بندی نیز گفته می شود که اصطلاحی کلی تر می باشد. اگر بخواهیم با جزییات بیشتری درباره قفسه بندی های صنعتی صحبت کنیم، باید بگوییم که علاوه بر آشپزخانه های صنعتی و انبارها، در سردخانه ها نیز از قفسه بندی مناسب با آن فضا استفاده می شود. جنسی که برای قفسه های صنعتی در نظر گرفته می شود، معمولا استیل می باشد که دارای مقاومت بالا و ضد زنگ است. همچنین لازم است اشاره کنیم که قفسه های استیل استفاده شده در انبار دارای ستون های تمام پروفیل و سطح آن از ورق استیل می باشد.

قفسه استیل در مدل های:استیل مسطح/استیل مشبکی/استیل پاتروکیپقفسه استیل سردخانه تولید میشود.

قفسه های پشتی:

قفسه بندی صنعتی انبار به قفسه های پشتی برای رفع هرنیازی.

قفسه‌های بک‌روم، انبار یا قفسه‌های خرده‌فروشی معمولاً در «اتاق‌های پشتی» خرده‌فروشی استفاده می‌شوند، از این رو نام آن‌ها به این دلیل است.

بسیاری از تولید کنندگان این نوع قفسه ها را که بر خلاف قفسه پیچ و مهره ای انباری که نیاز به پیچ و مهره ندارند را می سازند.

یک بخش معمولاً از پایه های فولادی گالوانیزه 16 گیج و تخته خرده چوب یا قفسه های تخته سه لا تقویت شده با فولاد تشکیل شده است. قفسه‌بندی پشتی را می‌توان با مهاربندی متقاطع تقویت کرد و در هر دو پیکربندی بسته و باز (کناره‌ها و پشت‌ها) عرضه می‌شود.

مونتاژ کردن قفسه های پشتی معمولاً بسیار آسان است زیرا از هیچ سخت افزاری استفاده نمی کند.

قفسه ها کاملاً قابل تنظیم هستند (معمولاً هر 2 اینچ)، بنابراین می توان آنها را برای نیازهای خاص شما پیکربندی کرد و در صورت لزوم به راحتی تغییر مکان داد.

اطلاعات کاربردی که نیازتان میشود

برای دانستن اطلاعات دیگر قفسه های صنعتی انبار روی مطالب زیر کلک کنید:

قفسه بندی پالت راک راهرو باریک

این مدل از قفسه بندی دسترسی آسانی دارد.این مدل قفسه بندی یک راه حل خوب برای کسانی است که به دنبال اضافه کردن فضای خود هستند بدون اضافه کردن فضای فیزیکی خود.با کاهش فضای غیر ضروری راهروريا، میتوانید ردیف های بیشتری از قفسه ها بسازید.

قفسه فلزی راک دو عمقی

استفاده از قفسه بندی پالت راک دو عمقی مزایای زیادی دارد که 5 مورد از مهمترین آنها را در اختیارتان قرار دادیم برای خواندن ادامه مطلب روی لینک که با رنگ ابی مشخص شده  کلیک کنید

سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات استفاده کرد.

 قفسه بندی خودراهرو یا درایو:

این قفسه(خودراهرو یا درایو) به گونه ای طراحی شده است که به کامیون های صنعتی اجازه می دهد تا در داخل کانال های رک حرکت کنند تا پالت ها را ذخیره یا بازیابی کنند.این نوع انبار برای کالاهای حساس به فشار یا برای انبارهایی که کالاهای فصلی را ذخیره میکندد .

قفسه بندی صنعتی پرج انبار:

قفسه بندی پرچ، طیف وسیعی از مزایای بلند مدت را برای مصارف انبارهای  صنعتی ارائه می دهد. اول از همه،

به چه قفسه بندی پرچ میگویند؟

این سیستم قفسه بندی فولادی است که از مونتاژ بولت برای نصب آسان بهره می برد. سه نوع قفسه پرچ وجود دارد که سیستم قفسه بندی سنگین وزن ایده آل ترین برای محیط های انبار است.

این سیستم های قفسه بندی انبار، ویژه سیستم های ذخیره سازی قوی برای هر برنامه کاربردی هستند. آنها پشتیبانی فوق العاده و بسیار متنوع و انعطاف پذیری بالایی را  ارائه می دهند.

به طور کلی، سیستم قفسه بندی پرچ یک طراحی هوشمندانه است که از کیفیت و سادگی برخوردار است و مناسب نیازهای انبار است. خواه به دنبال ذخیره کالاهای سنگین یا کالاهای سبک هستید، قابلیت اطمینان بالا به این نوع قفسه بندی یکی از مهم ترین نقاط فروش آن است.

ذخیره سازی قفسه بندی صنعتی انبار کاملا قابل تنظیم با قفسه پرچ

قفسه های پرچ یک انتخاب همه کاره است که می تواند به سرعت فضای شما را سازماندهی کند، چه نیاز به فضای ذخیره سازی ساده، توانایی مدیریت بارهای سنگین یا هر چیز دیگری داشته باشید.

این سبک قفسه‌بندی صنعتی انبار برای موقعیت‌های بارگیری دستی که شامل مدیریت جعبه‌های حجیم، ظروف یا محیط‌های مخصوص ذخیره‌سازی است، عالی است

شما میتوانید همین حالا با مجموعه پرشین راک تماس گرفته و سیستم قفسه بندی راک مورد نظر خودتون سفارش بدید.

تماس با دفتر پرشین راک

02136201764

02136201946

02136237176

02136239250

برای افزایش ایمنی سیستم قفسه بندی پالت راک نیاز به رعایت برخی اصول و قواعد است. برای مطالعه این اصول از لینک زیر اقدام فرمایید:

شاید تا به حال کمتر پیش آمده که قفسه‌بندی راک دو عمقی به گوش‌تان خورده باشد. برای آشنایی با قفسه فلزی راک دو عمقی روی لینک زیر کلیک کنید:

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
2 پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *