021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

خرید قفسه فلزی دست دوم قمار یا برگ برنده؟

advanced divider
فهرست مطالب

همواره خرید تجهیزات دست دوم، بخصوص قفسه فلزی دست دوم چالشی بزرگ پیش روی صاحبین مغازه و فروشگاه در هنگام تاسیس و راه‌اندازی فروشگاهشان است. در این مسیر دچار تردید و سردرگمی زیادی خواهید شد که ممکن است در نهایت باعث شود تصمیم اشتباهی را بگیرید که روی کار شما تاثیر منفی بگذارد.

در این مطلب سعی می کنیم تمام مزایا و معایب خرید قفسه فروشگاهی دست دوم را برای شما شرح دهیم تا با دید باز و متناسب با شرایط خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا برخی قفسه دست دوم خریداری می‌کنند؟

حقیقتا با خرید قفسه فلزی دست دوم برای انبار و فروشگاهتان با قیمت کمتر واقعا چه چیزی به دست می آورید؟ آیا در دراز مدت ارزشش را دارد؟

تجهیز فروشگاه با قفسه های لاکچری و نو بودجه نسبتا بالایی نیاز دارد که قطعا هزینه کردن آن در توان همه نیست. برای همین برای کاهش هزینه ها، افراد گزینه های مختلفی را برمیگزینند که هرکدام مزایا و معایبی دارند.

عده ای به سراغ قفسه های ارزان قیمت و متفرقه می روند که پس از مدتی درگیر استهلاک و خرابی های زیاد آن ها می شوند و ناچار می شوند مجدد بابت تجهیزات فروشگاه خود هزینه کنند. برخی دیگر اما خرید تجهیزات دست دوم با کیفیت را انتخاب می کنند که هم قیمت پایین تری دارند و هم از نظر کیفیت در شرایط بهتری قرار دارند.

در نهایت می توان گفت عمده هدف خرید قفسه مغازه دست دوم، کاهش هزینه هاست.

معایب خرید قفسه فروشگاهی دست دوم

بگذارید با یک مثال برای شما توضیح دهیم. تصور کنید شما بودجه مشخصی برای خرید خودرو داشته باشید. یک گزینه خرید خودروی ایرانی صفر کیلومتر است که مزایایی مانند گارانتی و حس نو بودن دارد؛ و گزینه دیگر هم خرید خودروی کارکرده خارجیست که در عوض کیفیت و سواری بهتری برای شما به همراه دارد. اما نکته اینجاست که اختلاف سلیقه و یا ترس از عدم تشخیص خودروی کارکرده ارزشمند باعث می شود خیلی‌ها به سمت خودروی صفر داخلی بروند.

همین مساله در قفسه ها نیز تا حدودی صدق می کند. خرید قفسه دست دوم چالش هایی مانند:

  • پیدا نکردن قفسه های تمیز و سالم
  • قدیمی بودن مدل های قفسه ها
  • متناسب نبودن سایز و ابعاد آن ها با مغازه شما در اکثر موارد

و موارد متعدد دیگری از این دست دارد که کار خرید را سخت می کند.

بهترین جایگزین برای خرید قفسه مغازه دست دوم

به دنبال تجهیزات استفاده شده با کیفیت بالا هستید که بودجه شما را کاهش ندهد؟ اگر راه حلی وجود داشته باشد که کیفیت را فدای قیمت نکنید و کالای نو و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید چه؟

بهترین و به صرفه‌ترین راه خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده است. با خرید مستقیم شما هزینه های اضافی و واسطه هارا حذف کرده و با قیمت هایی بسیار بصرفه تر می توانید تجهیزات با کیفیت خریداری کنید. علاوه بر این میتوانید قفسه ها را به صورت شخصی سازی شده نیز سفارش دهید و حتی در شرایط پرداخت نیز در مواردی با کارخانه مذاکره کنید.

در اینجا گروه تولیدی صنایع فلزی پرشین راک در ارائه بهترین قفسه های فلزی به بهترین قیمت موجود در بازار همراه شما است تا قیمت را فدای کیفیت نکنید.

حال به جای خرید قفسه های فلزی دست دوم با شماره زیر تماس بگیرید تا همکاران ما برای خرید قفسه فلزی نو به جای دست دوم با قیمت تولیدی شما را راهنمایی کنند.

تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: 09123075224

>>>>>> برای مشاهده مدل های قفسه سوپرمارکت کلیک کنید

برتری های قفسه های پرشین‌راک نسبت به قفسه های دست دوم

قفسه های دست دوم یا ارزان ممکن است یک گزینه مقرون به صرفه باشد، اما ممکن است در دراز مدت مشکلاتی را ایجاد کند. اغلب، برندهای ارزان قیمت از مواد با کیفیت پایین و فرآیندهای تولید زیرمجموعه برای کاهش هزینه ها استفاده میکنند.

از طرفی ممکن است فولاد قفسه دست دویی که میخرید از کیفیت کافی برخوردار نباشد و مدت کوتاهی پس خرید شما دچار مشکل شوند.

تمامی این اما اگر ها و ابهامات را درنظر بگیرید و با قفسه های نو و باکیفیت پرشین راک مقایسه کنید. شما با خرید قفسه فروشگاهی پرشین راک علاوه بر اینکه از یک برند معتبر و با سابقه خرید می کنید که از بابت کیفیت آن اطمینان دارید، با گارانتی محصولات نیز از بابت هر مشکل احتمالی ای آسوده خاطرید.

بنابراین به طور خلاصه بخشی از برتری های قفسه های پرشین‌راک نسبت به قفسه های دست دوم عبارتند از:

  • کیفیت بالا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تنوع بالای محصولات
  • انتخاب آزاد و شخصی سازی محصولات

توجه داشته باشید که خرید قفسه، سرمایه‌گذاری شما روی کسب و کارتان است و باید در یک بازه بلند مدت برای شما کارا و مفید باشد. پس در تصمیم خود تمام جوانب را به خوبی بسنجید.

پرشین راک تولید کننده قفسه های فلزی با کیفیت

اگر به‌ دنبال قفسه‌های باکیفیت هستید گروه تولیدی قفسه سازی پرشین راک می‌تواند به شما کمک کند.

تیم ما متشکل از متخصصان باتجبه ذخیره سازی می توانند در هر مرحله از فرآیند، از طراحی سیستم قفسه بندی تا نصب، به شما کمک کنند امروز با ما تماس بگیرید تا درباره امکاناتی که می توانیم به شما ارائه دهیم بیشتر بدانید .

راه ارتباطی شما با پرشین راک:

تماس با دفتر پرشین راک

02136201764

02136201946

02136237176

02136239250

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
2 پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *