021-36201946
091223075224
info@persianrack.com

3نکته طلایی قفسه بندی مغازه در جذب مشتری

advanced divider
فهرست مطالب

وقتی وارد یک مغازه می‌شوید چه چیزی نظر شما را بیشتر جلب میکند؟ امروزه رقابت میان فروشگاه‌های مختلف برای جذب مشتری افزایش یافته است و دیگر قیمت پایین محصولات تنها عامل مؤثر در خرید مشتریان نیست و در عصر جدید صنعت فروش مسلما ویترین فلزی مغازه، نوع چیدمان، اگر فروشگاه پوشاک باشد که قطعا هم نوع قرار گرفتن رنگ ها در کنار یگدیگر چشم شما را درگیر خواهد کرد. در کل  باید گفت چیدمان و نورپردازی از مهم ترین مواردی هستند که شما به عنوان مشتری درگیرشان خواهید شد. تاثیر طراحی مناسب قفسه بندی مغازه در جذب مشتری است.

موارد مهم که اگر در قفسه بندی مغازه رعایت کنید فروشتان چند برابر می‌شود:

محصولاتی که به نمایش می گذارید نه تنها می بایست دسترسی آسان داشته باشند، بلکه باید مناسب و ایمن چیدمان شوند و اصلا نباید ظاهر آشفته ای داشته باشند چرا که مشتری به محض ورود خارج خواهد شد.

این روال از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند توجه مضاعف شما در تطبیق چیدمان قفسه فروشگاهی و قفسه بندی مغازه می‌باشد حال که محصول شما هرچه که میخواهد باشد کافیست حواستان به موارد ذکر شده باشد.

یک اشتباه در طراحی قفسه بندی مغازه کافیست تا مشتری تمایل خود را به خرید از دست بدهد و آنها از مسیری که آمده اند برگردند.

در ادامه  بهترین اقدامات قابل انجام در این حوزه که منجر به جذب مشتری می گردند می پردازیم.

قبل از مطالعه این نکات میتوانید به لینک های زیر مراجعه کنید و با انواع قفسه بندی مغازه و فروشگاه آشنا شوید

و بسنجید مدل انتخابیتان این موارد ذکر شده را در برمیگیرد!

طراحی قفسه فروشگاهی

در بدو ورود نظر مشتری نیاز به تسخیر ندارد

در واقع می بایست به مشتریان فضای کافی داده شود تا بتواند کالا مورد نظر خود را در مغازه و فرشوگاه پیدا کند

برای مشتری فروشگاه و مغازه خود فضای شخصی و راحتی را در نظر بگیرید

در صنعت خرده فروشی پدیده ای جالب به نام اثر ” تماس مشتریان” وجود دارد. مشتریان ذاتا” نمیخواهند با مشتریان دیگر در راهروهای فروشگاه تماس یا برخورد ( به علت فضای محدود راهروها و امکان تماس در حرکت) داشته باشند.

و ازاینرو سعی میکنند اگر فضایی را جهت تردد و توقف روبروی شلفها کوچک میبینند ترجیحا” از این فضا عبور نکنند. این اشتباه رایج طراحی فروشگاهی باعث استقبال کمتر مشتریان از این فضاها و در نتیجه عدم فروش کالاهای این بخشها می شود.

برای اجتناب از این موضوع، سعی کنید رفاه مشتری را دراولویت قرار دهید. راهروها را عریض در نظر بگیرید. شلفها و استندهای فروشگاهی را مرتب چیدمان کرده و قفسه خالی نداشته باشید.

 این مطلب را از دست ندهید:

ذخیره سازی عمیق و صرفه جویی در فضا

قفسه بندی های خودراهرو یا درایو این که از هر دو طرف کار می‌کنند، از همان روش ذخیره‌سازی و بازیابی پیروی می‌کنند که قفسه‌های درایو این از یک طرف کار می‌کنند. تنها تفاوت آنها…برای ادامه مطلب روی قفسه بندی خود راهرو کلیک کنید.

قفسه بندی مغازه

قفسه بندی با نام های قفسه بندی فروشگاهی، تجهیزات فروشگاهی، قفسه فروشگاه، قفسه بندی فروشگاهی، قفسه بندی فروشگاه، قفسه بندی مغازه، قفسه هایپرمارکتی، قیمت قفسه فروشگاهی، قفسه و طبقه بندی، قفسه سوپری، قفسه های سوپرمارکت، قفسه سوپری، قفسه سوپرمارکتی نیز شناخته می شود.

اطلاعات نویسنده
advanced divider
جدید ترین مطالب
گالری تصاویر
دسته بندی محصولات
3 پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *